20 mars 2011

Marknadsundersökningskurs

Idag hade jag kurs till dom som var så snäll att hjälpa mig med min marknadsundersökning. Inte alla 35, PO pekade blind med finger på ett A4 där jag hade skrivit alla namn och valde 5 stycken. Mycket roligt med en sådan blandad grupp!

Sen var det naturligt en stor dag med tidningsinslag i Sydsvenskan. Mycket nöjd med den, men dom skrev inte en endå gång Ateljé Råbygård, är det konstig? Hittade den på slutet också på nätet:
http://www.sydsvenskan.se/lund/article1417696/Astrakollegor-startar-konstkollektiv.html

Ska får hjälp med att fotograferar och lägga ut bra bilder på hemsidan av Maria-Isabel Hansson, en mycket duktig och roligt fotografe. Hon har också en hemsida och blogg, när man titta på hennes blogg, är min faktisk mycket tråkig...... :-)

Sov gott!

2 kommentarer: